Πολιτική επιστροφής

Επιστροφές ελαττωματικών προϊόντων

Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το είδος φέρει κατασκευαστικό ελάττωμα
ισχύουν τα ακόλουθα:

  • Η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται εντός είκοσι (20) ημερών από την ημέρα παραλαβής, μαζί με
    όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του.
  • Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται σε άριστη κατάσταση, στην κατάσταση που παρελήφθησαν, πλήρη και χωρίς
    φθορές. Η συσκευασία του προϊόντος θα πρέπει να είναι αυτή που κανονικά το συνοδεύει και να είναι σε άριστη κατάσταση. Σε
    περίπτωση που δεν επιστραφούν εντός 20 ημερών τότε μπορούμε να μην αποδεχτούμε την όποια επιστροφή και αντικατάσταση.
  • Η επιστροφή των προϊόντων θα πραγματοποιείται μόνο μέσω της συναργαζόμενης courier. Ο πελάτης βαρύνεται με τα έξοδα της
    αποστολής από και προς την εταιρεία.
  • Μετά την επιστροφή των προϊόντων γίνεται έλεγχος του ελαττώματος που αναφέρεται από τον πελάτη και στην συνέχεια
    επικοινωνία μαζί του για ενημέρωσή του σχετικά με τα αποτελέσματα του ελέγχου. Εφόσον διαπιστωθεί το ελάττωμα,
    πραγματοποιείται επισκευή ή αντικατάσταση του προϊόντος.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ

Μέσω courier Γενική Ταχυδρομική:

  1.  Επικοινωνείτε με την εταιρεία μας είτε μέσω τηλεφώνου, είτε μέσω e-mail και ενημερώνετε για τον λόγο/τους λόγους της επιστροφής.
  2. Συσκευάζετε το προϊόν, ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή.
  3. Τοποθετείτε μέσα στη συσκευασία το προϊόν ή τα προϊόντα, μαζί με το παραστατικό.
  4. Αποστέλλετε το δέμα, μέσω του πρακτορείου ταχυμεταφορών από
    το οποίο παραλάβατε την παραγγελία σας, υπόψιν Τμήματος Επιστροφών.

Παρακαλούμε σημειώστε ότι τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη.

Θα θέλαμε να σας επισημάνουμε πως σε περίπτωση κατά την οποία το προϊόν δεν πληροί τους προαναφερθέντες όρους, θα επιστρέφεται στον αποστολέα του με χρέωση του ιδίου.